Regulamin

INFORMCJE OGÓLNE

• Całą odpowiedzialność za działanie Sklepu Internetoweg www.flydream.pl ponosi:

Fly Dream Sebastian Horbowiec.
ul. Spokojna 1C/18, 08-110 Siedlce
NIP: 821-24-84-774, REGON: 380964278
Nr konta: 89 1050 1894 1000 0097 1739 0059 w ING Banku Śląskim
Telefon: 511-15-10-15
która jest jego wyłącznym właścicielem.

• Złożenie zamówienia następuje przez sieć Internet na stronie www.flydream.pl przy użyciu aktualnej wersji popularnych przeglądarek internetowych (Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Opera).

• W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać wyboru zamawianych towarów lub usług (ilość i rodzaj), wybrać sposób oraz adres dostawy, podać dane na jakie ma być wystawiona faktura i wybrać sposób płatności.

• W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać wyboru zamawianych towarów lub usług (ilość i rodzaj), wybrać sposób oraz adres dostawy, podać dane na jakie ma być wystawiona faktura i wybrać sposób płatności.

• zamówienia w Sklepie Internetowym www.flydream.pl jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.

• Wszystkie ceny w Sklepie są cenami netto (podmiot zwolniony z podatku VAT. Podstawa zwolnienia z VAT: Zwolnienie podmiotowe zg. z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT). Ceny nie zawierają kosztów dostawy - są one podawane w trakcie składania zamówienia.

• Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania czy też wycofania towaru z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdym momencie bądź wprowadzania w nich zmian. Prawo, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie wprowadzanej zmiany.

• Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności zamówionych produktów.

• W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.

• Zawartość Sklepu nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie składa jedynie propozycję zawarcia umowy. Dopiero potwierdzenie rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Sklep, przesłane e-mailem na adres Klienta podany w zamówieniu, jest oświadczeniem o przyjęciu oferty, o której mowa wcześniej.

ZAMÓWIENIA

• Zamówienia należy składać poprzez sklep internetowy flydream.pl

• Klientem Sklepu może być wyłącznie osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

• Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym sklepie, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 2 tygodni (wówczas Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji).

• Jeśli od momentu złożenia zamówienia (przy wybraniu formy płatności - przedpłata na konto) w przeciągu 72 h nie otrzymamy wpłaty na konto, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

• Zamówienie zostanie anulowane także w przypadku braku możliwości dostarczenia towaru, nie odbierania przesyłek, lub notorycznego składania i anulowania zamówień.

• Jeśli Klient chce otrzymać fakture VAT, informuje o tym i podaje niezbędne dane.

• Oferta objęta promocją obowiązuje do momentu wyczerpania się zapasów lub zakończenia promocji.

• Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Sklep wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Zmiany mogą dotyczyć wyłącznie rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy, lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Sklep. Zmian można dokonywać kontaktując się telefonicznie lub mailowo ze Sklepem.

KOSZT I FORMA DOSTAWY

• Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub Poczty Polskiej. Przy składaniu zamówienia prosimy prawidłowo i zgodnie z prawdą podać adres wysyłki, oraz numer telefonu kontaktowego dla kuriera.

• Sklep zastrzega sobie prawo wyłączenia niektórych form dostawy zamówień oraz form płatności, w odniesieniu do wskazanych przez Sklep produktów, kategorii produktowych lub liczby zamawianych produktów.

• Koszt dostawy jest podawany każdorazowo w podsumowaniu zakupu (uzależniony jest między innymi od sposobu wysyłki, miejsca wysyłki, wagi i wielkości przesyłki)

• Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy spowodowany przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.

FORMY PŁATNOŚCI

• Klient nie ma możliwości zapłacenia za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze.

• W przypadku stwierdzenia braku wpłaty w przeciągu trzech dni od złożenia zamówienia zostanie ono anulowane bez powiadamiania Klienta o zaistniałym fakcie.

ZWROTY

• Zakupione w sklepie produkt nie podlegają zwrotom zgodnie z ustawą Dz. U. 2014 poz. 827 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: Rozdział 4, Prawo odstąpienia od umowy, pkt. 3, 4 i 12.

REKLAMACJE

• Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych i braku towarów, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru towaru od doręczyciela.

• Pozostałe reklamacje - Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sklep o stwierdzonej niezgodności.

• Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

• Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu (lub produktów) wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

• Reklamacje należy odesłać na adres Sklepu: Fly Dream Sebastian Horbowiec., ul. Spokojna 1C/18, 08-110 Siedlce. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sklep zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki.

• W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeżeli wymiana lub wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

BEZPIECZEŃSTWO

• Firma Fly Dream Sebastian Horbowiec mieszcząca się w Siedlcach, przy ul. Spokojnej 1C/18 oświadcza, że wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności Sklepu Internetowego są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

• Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu internetowego, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie Fly Dream opisanych szczegółowo na stronie sklepu.

• Firma Fly Dream Sebastian Horbowiec zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w treści regulaminu jak również zasad zakupu towaru w sklepie Fly Dream opisanych szczegółowo na stronie sklepu.

• Odpowiedzialność Fly Drem Sebastian Horbowiec jest ograniczona do odpowiedzialności za towar, Fly Dream nie odpowiada za szkody pośrednie związane z niewłaściwym użytkowaniem produktu, niezawinionym opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.

• W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).